vavien



Boş ama bir o kadar da benle dolu bir ev.Kendim bir odada ben bir başka odada. Aramızda bir vavien. Ben yaksam kendim kapatıyorum, kendim yaksam ben kapatıyorum. Daimi bir karanlık yani. Olsun! Ateş böcekleri yeter bize. Yaralarımıza ateş böcekleri üşüşünce aydınlanırız. Yanarız belki, yaralarımız dağlanır. Yaralarımızdan çıkan duman evin koridorlarında el ele tutuşur. Ateş böcekleri avuçlarımıza hapsolur. Parmaklarımız parmaklık olur. Ruhumuz özgür kalır, ben kendime dönerim, kendim bana. Bir ateş böceğinin bedeninde bir oluruz.

24 yorum:

  1. cahilliğimi bağışlarsan vavien nedir neden yapılır;D

    YanıtlaSil
  2. hani evlerin koridorlarındaki sistem var ya koridorun bir ucundan ışığı yakarsın diğer ucundan kapatırsın işte o sistemin adıdır vavien

    YanıtlaSil
  3. Hımm birşey öğremiş oldum bundan sonraki sloganım çocuklar vavienlerde oynuyorlar,şakalaşıyorlar neden benimde püskevitim yok diyorlar gibisinden birşeyler bulmalıyım..

    YanıtlaSil