serseri



Çocukluğuna ihtiyar kalmış bir serseriydim ben
 Rüyamda yağmurdanadamlar yaptım kaynar sulardan
Çamurdan şehirler kurup yerle bir ettim hepsini bir de
Kuşların kuyruklarına tenekeler bağlayıp bulutlara saldım
Bulutların gözüne kaçan kuşlar yüzünden burada yağmurları hep ben yağdırdım

Sen gelmeden az evvel ben tam da bir uçurtma kadar serseriydim sevgilim.

Babamın yazdığı kitabın sayfalarından kılıçlar yaptım
Evin perdelerini tutuşturup evde ejderha olduğuna inandırdım herkesi
Hanselle gratelin ekmeklerini kuşlara  verdim  aç kalmasınlar diye
Mutsuz biten masallar yüzünden burada tüm çocukları hep ben ağlattım

Sen gelmeden az evvel ben tam da bir uçurtma kadar serseriydim sevgilim.

Körebe  oynarken zeus’a çelme takıp  şimşeğini çaldım
Gözlerimi yummadan saydım sayıları
Saklambaçta sobeledim tüm tanrıları Nietzsche’ye kafa tuttular diye
Tüm tanrılar oyun dışı kaldı diye burada tüm insanları cehenneme hep ben gönderdim

Sen gelmeden az evvel ben tam da bir uçurtma kadar serseriydim sevgilim

2 yorum:

  1. sen bu şiir işine sarmışsın bakıyorum eşek sıpası. güzel olmuş hem de. aa ben şiir okumazdım :)

    YanıtlaSil
  2. oyy kuzucuğum acemice yazmaya çalıştım şiiri beğenmene sevindim doğrusu

    YanıtlaSil